Известие

Collapse
No announcement yet.

Висока температура на водата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Висока температура на водата

    Здравейте колеги, направих диагностика с живи данни на колата (146 2.0 cf1) и според данните перката ми завърта на 101 градуса и охлажда до 98, радиатора е нов на 2 месец както и термостат, а датчика на радиатора е на 1 година. Какъв е проблема?

    Благодаря предварително!

  • #2
    Това показват заровете

    За сервиз си.Не си "играй с огъня".

    А иначе:

    1.Пробвай с друг сензор за който си сигурен, че е работещ;

    2. водна помпа

    3.запушване- недобър ремонт

    4.некачествен/недобър антифриз.


    А откъде си сигурен, че термостата ти е нов/работещ?
    Attached Files
    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 18:17.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Сензор ще взема, термостата предполагам, че работи, защото на уреда в един момент пада леко температурата, водната помпа е на 2 години сменена с ремъците, запушване не мисля, реално колата не прегрява или нещо, просто перките завъртат 10 градуса по-късно отколкото трябва и не знам от какво може да е. За какъв датчик говориш, реостат или?
      Last edited by pyle; d.m.y г., 11:47.

      Comment


      • #4
        На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
        Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко
        Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
          Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко
          Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.
          Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
            Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?
            Разбира се! Стойностите не са абсолютни.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Разбира се! Стойностите не са абсолютни.
              В този случай, няма ли да е по-добре перките да се пускат при 92 градуса на мотора. Предполагам, че маслото страда доста при тази температура на мотора..

              Comment


              • #8
                Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
                В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
                П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                  Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
                  В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
                  П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?
                  Предполагам, че е обезвъздушена, защото скоро сменявах радиатор, въпреки, че се чува да изпуска известно налягане от капачката на съда, което е нормално. Аз оставам с обеждение, че е нормална темп разлика между железата на мотора и водата. По уред перките тръгват когато трябва.

                  Comment

                  Working...
                  X